Nordwaarts

Tuinfeest

Aftermovie & Socialmedia Adds

Voor The Student Hotel vertrokken wij naar het (voor ons) verre zuiden. Een prachtige dag, maar de nacht nog zoveel mooier. Museumnacht Maastricht, een ervaring die wij in beeld brachten voor The Student Hotel (ondertussen The Social Hub

Modellen: Tuinfeest
Client: Tuinfeest
Concept: Nordwaarts
Productie: Nordwaarts
Camera 1: Stefan Spoelstra
Camera 2: James Hully
Camera 3: Joop Schuhmacher
Color Grading: Stefan Spoelstra
Edit: Nordwaarts

Voor de aftermovie van Museumnacht hebben we één persoon, representatief aan de doelgroep centraal gezet. Daarmee beleefd de kijker de aftermovie vanuit zijn ogen. Geen standaard aftermovie met sfeerbeelden, het is een beleving. Net zoals de Museumnacht.

Waar je een video normaal gesproken horizontaal bekijkt, zijn platformen zoals Instagram, Facebook en TikTok al jaren ingericht op verticale content. De doelgroep voor deze campagne is vooral op deze kanalen te vinden Daarom is deze online campagne volledig ingericht op een 9:16 formaat.

Aftermovies

leuk! laat hier je gegevens achter

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

video maken

studio huren