Nordwaarts

The Gentlemen's Club

Brandfilm & Visuele identiteit

Een wereld van verschil maken. Dat doet Bollegraaf met in het bedenken van oplossingen voor het recyclen van plastic. Vervuiling waarderen en op een andere manier terugbrengen in de maatschappij. Dat is de essentie van Bollegraaf haar gedachtegoed, en juist dat zit in deze brandfilm. Meer dan een machine, maar de oplossing willen zijn.

Model: Hans Cruijen
Client: De Heeren van Rinsma
Concept: Nordwaarts
Director: Daniël Tol
DOP: Joop Schuhmacher
Color Grading: Joop Schuhmacher
Animatie: Jeroen Bakker
Edit: Nordwaarts

Een belangrijke stap in het maken van een merkfilm is het selecteren van de juiste muziek. Dit kan een uitdaging zijn, omdat de muziek moet passen bij de boodschap en het beeldmateriaal dat wordt gebruikt. Het is belangrijk om te zoeken naar muziek die de juiste sfeer creëert en aansluit bij de doelgroep. Daarom heeft Lake Woozoo de muziek gecomponeerd. Daardoor krijgt dit project een volledig eigen sound.

Naast dat we van bewegend beeld houden, staan we ook graag stil bij fotografie. Voor Bollegraaf hebben we tijdens het filmen ook foto’s geschoten, waardoor de beeldstijl in de video en fotografie gelijk zijn.

leuk! laat hier je gegevens achter

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

video maken

studio huren